آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده یا PPGI چیست؟

آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده یک محصول فولادی صنعتی و ساختمانی با کاربردهای متعدد است.

آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده با نام PPGI نیز شناخته می شود به آن ورق رنگي يا ورق گالوانيزه رنگي هم مي گويند. گاهی اوقات PPGI به عنوان فولاد از پیش پوشش داده شده شناخته می شود.

آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده اغلب در ساخت طیف وسیعی از محصولات از ماشین آلات تا تولید دستگاه استفاده می شود.

این یکی از انواع آهن گالوانیزه (GI) است که در روی غوطه ور شده است. این به جلوگیری از ایجاد زنگ زدگی در محصول کمک می کند. در صنعت ، اغلب از آنها به عنوان فولادهای با روکش فلزی یا فولادهای از پیش پوشش داده شده نیز یاد می شود.

آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده یا PPGI آماده ارسال عمده به مشتریان در سراسر جهان است
آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده یا PPGI  آماده ارسال به مشتریان است

آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده برای چه مواردی استفاده می شود؟

اشکال گوناگونی از جنس آهن گالوانیزه وجود دارد و استفاده از فولاد بستگی به فرم آن دارد. تولید کنندگان از آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده در سراسر جهان برای نیازهای زیر استفاده می کنند:

  • صنعت ساختمان-هنگامی که مشتریان شما به دنبال مصالح با دوام اما درجه یک و زیبا هستند ، آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده باید در بالای لیست شما باشد. ویژگی شماره یک PPGI توانایی آن در برابر خوردگی در مدت زمان طولانی است. PPGI علاوه بر اینکه برای قطعات ساختاری قابل توجهی در ساختمان استفاده می شود ، می تواند برای نیازهای کوچکتر نیز در نظر گرفته شود. این می تواند برای ناودان ، تیر ، شمشیربازی و حتی لوله ها باشد.
آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده برای فروش
  • صنعت انرژی بادی و خورشیدی – انرژی پاک به سرعت در حال تبدیل شدن به منبع مورد نیاز برای انرژی است. برای تولید کنندگان این صنعت ، PPGI می تواند یک ماده عالی برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی شدید باشد. حفاظت در برابر خوردگی خیال شما را راحت می کند و می دانید که مشتریان شما محصولات با کیفیتی را دریافت می کنند که نیاز به حداقل نگهداری از طرف آنها دارد. از آنجا که آنها اقلام خود را برای مدت طولانی در فضای باز رها می کنند ، از این اطمینان برخوردارند که مواد با بالاترین کیفیت هستند.
  • صنعت خودرو – آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده یا PPGI نیز می تواند در صنعت خودرو استفاده شود. این می تواند بدنه ای را برای وسایل نقلیه فراهم کند که بتواند در شرایط آب و هوایی شدید مقاومت کند. این امر به خودروسازان این امکان را می دهد تا واحدها را با توجه به پوشش روی که این مواد دارد ، “مقاوم در برابر زنگ زدگی” به بازار عرضه کنند. PPGI همچنین می تواند به صورت عمده در رنگ های مختلف سفارش داده شود که برای مارک های خودرو نیز بسیار صرفه جویی می کند.

محبوب ترین کاربردهای این محصول در صنعت ساختمان است و اغلب در صنایع تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده چه مزایایی دارد؟

آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده یا PPGI بیش از آنچه قبلاً مورد بحث قرار گرفت ، هنوز مزایای بی شماری برای تجارت شما دارد:

آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده برای فروش
  • تعمیر و نگهداری بدون نگرانی-آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده به مشتریان شما آرامش می دهد و می دانند که از محصولات با کیفیت در سایت ساختمان خود استفاده می کنند. در نتیجه ، نام کسب و کار شما با ارائه محصولات قابل اعتماد مرتبط است.
  • صرفه جویی در هزینه – هنگامی که PPGI را به صورت عمده خریداری می کنید ، آنها در طول و حتی رنگ دلخواه به شما تحویل داده می شوند. وقتی مشتریان شما آنها را به ساختمان یا محل ساخت خود می آورند ، آماده استفاده هستند. این به آنها کمک می کند تا در وقت و هزینه خود در رنگ آمیزی و آماده سازی محصول صرفه جویی کنند.
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی عامل اصلی تخریب فولاد است ، اما آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده دارای روکش است که می تواند به مدت طولانی در برابر زنگ زدگی مقاومت کند. مقاومت در برابر خوردگی بالا یکی از ویژگیهای برجسته PPGI است. این همچنین مواد را مقاوم در برابر آتش می کند و به مشتریان شما آرامش می دهد.
  • انعطاف پذیری – PPGI را می توان از ورق های روکش ، ایوان ها و حتی سقف های راه راه استفاده کرد. آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده در رنگهای متنوعی برای انتخاب شما موجود است. علاوه بر این ، آنها نه تنها در رنگ مورد نظر شما بلکه در طول نیز پردازش می شوند.

چگونه آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده را تولید می کنید؟

آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده برای فروش

در کارخانه ها ، آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده طی چند مرحله در یک خط گالوانیزه مداوم یا گاهی اوقات به عنوان CGL نامیده می شود.

پیش تمیز کردن شامل چندین مرحله از چربی زدایی تا شستشو و روکش و آستر است. این جایی است که آن را در روی داغ مذاب غوطه ور می کنند و PPGi را در برابر زنگ زدگی مشخص می کند. این مانع بین ستل و عناصر خارج از آن باعث می شود که محصول برای مدت طولانی سالم بماند. پس از این ، قبل از اینکه به اندازه گیری های خاص مشتری کاهش یابد ، سرد می شود. برای حمل و نقل راحت تر ، پیچیده می شود.

مصرف آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده در سراسر جهان ، به ویژه در کشورهای در حال توسعه ، افزایش چشمگیری داشته است. تقاضا به این دلیل است که PPGI یک مصالح ساختمانی آماده استفاده است که می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد.

چگونه آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده را حمل می کنید؟

آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده برای فروش

آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده معمولاً از طریق دریا صادر می شود اما می توان آن را بصورت دسته ای با کامیون به محل کار منتقل کرد. یک فرآیند بررسی کامل قبل از آماده شدن فولاد برای صادرات انجام می شود. این بخشی از یک فرایند سختگیرانه تضمین کیفیت است که اطمینان می دهد محصول مناسب به گیرندگان مورد نظر ارسال می شود.

لیفتراک ها تمام بارهای سنگین را از بارگیری تا تخلیه انجام می دهند. همه موارد هنگام حمل و نقل ایمن می شوند و مطمئن می شوید که سالم و سالم به شما می رسد و ابعاد زیر را دارد:

  • عرض – 600 1250 میلی متر
  • ضخامت – 0.12 میلی متر – 2.0 میلی متر
  • مواد: SPCC SGCC DX51D. SGCH ASTM A653. ASTM A792
  • درجه SGCC. SGLCC. CGCC SPCC STO1Z DX51D. A653

آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده را از کجا بخریم؟

ممکن است آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده را در مقادیر کمی در نزدیک خود پیدا کنید. با این حال ، اگر به مقادیر زیادی PPGI نیاز دارید ، واردات و خرید مستقیم از تولید کنندگان بهتر است. علاوه بر صدور گواهینامه و اسناد و مدارک همراه با حمل و نقل ، می توانید هزینه زیادی را نیز صرفه جویی کنید.

دریافت قیمت و خرید ورق

جهت خرید ورق و دریافت راهنمای خرید ورق با  کارشناسان بورس آهن مشاوره کنید و بروزترین لیست قیمت را دریافت کنید. لیست قیمت ورق را می توانید از صفحات مربوطه دریافت کنید جهت سهولت لینک صفحات قیمت گذاری در زیر قرار داده شده است .

با توجه به اهمیت کیفیت ورق پیشنهاد می شود از مراکز و بازرگانی های معتبر خرید کنید.

“ اطمینان از محصولات و خرید مطمئن از اصول مشتری مداری بورس آهن اصفهان است”

بورس آهن اصفهان انواع ورق را در برندها و کارخانه‌های تولیدی معتبر بصورت لیست روزانه ارائه می‌کند. این فروشگاه با سابقه درخشان، خود را متعهد به مشتریان عزیز می داند. با پایبندی به سه اصل، خرید امن، آسان و ارزان موفق به ارسال آهن آلات به تمامی پروژه ها در استان ها و شهرستان های کشور عزیزمان شده است.