چرا بازیافت محصولات فولادی مهم است؟

  1. می تواند آسیب های زیست محیطی را کاهش دهد.
  2. مقرون به صرفه است.
  3. به یاد داشته باشید: این یک منبع محدود است.
  4. شما همیشه می توانید فولاد را بازیافت کنید.
  5. فلز استفاده شده می تواند محصولات جدیدی ایجاد کند.
  6. به حفظ انرژی کمک می کند.
  7. می توان از آلودگی جلوگیری کرد.
  8. ارزش بازیافت را می آموزد.

ما به طور فزاینده ای از اهمیت کلمه “بازیافت” آگاه شده ایم. این فقط دانشی نیست که به کودکان آموزش داده شود، بلکه باید توسط همه تمرین شود.

به غیر از بطری های پلاستیکی و جعبه های مقوایی، فولاد ضد زنگ نیز می تواند مورد استفاده مجدد قرار گیرد. این یکی از مصالح ساختمانی است که معمولاً استفاده می شود – نبشی، لوله داربستی، و هر چیزی که زیرساخت ما را تشکیل می دهد.

اهمیت بازیافت محصولات فولادی

در حالی که ممکن است استدلال کنید که می توانید فولاد خام را برای شروع یک پروژه جدید خریداری کنید، می توانید از فولاد بازیافتی نیز استفاده کنید.

در اینجا اطلاعاتی در مورد بازیافت محصولات فولادی آورده شده است.

می تواند آسیب های زیست محیطی را کاهش دهد.

بازیافت برای جلوگیری از زباله و آلودگی در محیط انجام می شود. وقتی منابع خام مانند فولاد را بازیافت می کنید، کاری بیش از حفظ کره زمین انجام می دهید.

شما با اجازه دادن به صنایع برای استفاده مجدد از ضایعات فلزی در تولید ابزار ضروری، به آنها رونق می دهید. همچنین به صنایع در نوسازی ماشین آلات انبوه مورد استفاده و معماری کلی منطقه کارشان کمک می کند.

مقرون به صرفه است.

نه تنها می توانید با بازیافت ضایعات به محیط زیست کمک کنید، بلکه زندگی شرکت های ساختمانی را آسان تر می کنید.

فولاد یکی از رایج ترین مصالح ساختمانی در ایران است. شرکت‌های ساختمانی تلاش شما را در جداسازی فلزات مختلف جبران می‌کنند و مایلند آنچه را که برایشان در نظر گرفته‌اید بخرند.

به یاد داشته باشید: این یک منبع محدود است.

با فولادی که برای عملکردهای متنوعی که هر روز با آن مواجه می شویم، بسیار آسان است فراموش کنیم که فلز یک منبع گرانبها است. فلز یک ماده محدود است. به جای تولید هزاران زباله، بازیافت بسیار بهتر است.

شما همیشه می توانید فولاد را بازیافت کنید.

راهی برای بازیافت فولاد با حفظ خواص آن وجود دارد. علاوه بر این، بازیافت فلز امکان پذیرتر از استخراج آن است. در مقایسه با زمانی که مواد را از زمین استخراج می کنید، به انرژی کمتری نیاز دارد. این کار دستی و آسیب زیست محیطی را آزاد می کند.

فلز استفاده شده می تواند محصولات جدیدی ایجاد کند.

در مورد اینکه آیا اقلام یا ساختمان ها کاملاً از فولاد کاملاً جدید تشکیل شده اند فکر کنید.

این به این دلیل است که در ساخت و ساز از مقادیر زیادی فلز برای اتمام یک پروژه استفاده می شود. آن نوار زاویه در ایران که بعداً در یک سایت توسعه دیده اید؟ به احتمال زیاد از ضایعات استفاده شده در ساختمان قبلی ساخته شده است.

به حفظ انرژی کمک می کند.

بازیافت فولاد می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند. آهن قراضه از سنگ آهن خام. استخراج ضایعات فولاد 75 درصد انرژی کمتری مصرف می کند.

بازیافت آلومینیوم 95 درصد انرژی کمتری مصرف می کند. این به ما چه می گوید؟ استفاده مجدد از ضایعات آلومینیوم برای حفظ یک لامپ 60 واتی به مدت 4 ساعت کافی است.

می توان از آلودگی جلوگیری کرد.

به روش پردازش فلزات توجه کنید. اگر بیش از حد انجام شود می تواند برای محیط زیست مضر باشد. وقتی فلزات را دوباره پردازش می کنید، با کاهش احتمال نشت مواد سمی موجود در فلزات – مانند جیوه و سرب – به محل های دفن زباله، به اکوسیستم کمک می کنید. این مواد سمی هنگام حفاری فلزات می توانند به محیط زیست آسیب بزنند.

ارزش بازیافت را می آموزد.

بازیافت ارزش هر ماده را به شما می آموزد، خواه فولاد باشد یا پلاستیک. به شما این امکان را می دهد که نحوه استفاده مجدد از آنچه از منابع شما باقی مانده است را تشخیص دهید. اگر به درستی انجام شود، کوچکترین مقدار قراضه می تواند کمک زیادی به یک پروژه کند.

خلاصه

بازیافت مفهوم جدیدی نیست. هدر دادن مواد می تواند منابع را به طور کامل تخلیه کند. نیازی نیست منتظر بمانید تا منابع ما تمام شود و زمانی که بتوانیم از آنچه در حال حاضر داریم استفاده کنیم. قبل از خرید مصالح ساختمانی جدید، سعی کنید به جای آن منابع بازیافتی را پیدا کنید.