SOUTHFIELD ، MI 15 ژوئیه 2021 چهار نفر از نمایندگان دانشگاه از انجمن مهندسی خودرو (SAE)/موسسه آهن و فولاد آمریکا (AISI) Sydney H. Melbourne Award for Excellence in the Advanced of Automotive Sheet Steel برای مقاله خود در مورد تغییر ، دریافت کردند در خواص ناشی از سخت شدن در پخت که باعث افزایش مقاومت فولاد پیشرفته با مقاومت بالا (AHSS) می شود.

این مقاله ، SAE #2020-01-0536 ، با عنوان پخت رفتار سخت شدن DP ، TBF و PHS Steels با استحکام کششی نهایی بیش از 1 GPa” عنوان شده است. نویسندگان برنده این مقاله ، از دانشکده معادن کلرادو ، عبارتند از: براندون د. بلسی ، مهندس مواد ، در آن زمان دانشجوی کارشناسی ارشد. چارلز اسمیت ، دانشجوی کارشناسی ارشد ؛ دیوید کی متلوک ، استاد ممتاز ؛ و امانوئل دی مور ، دانشیار.

نویسندگان برنده امسال به طور م theثر تغییر در ویژگی های مواد را به دلیل سخت شدن پخت در AHSS ، که کلید کاربرد م productثر محصول و دقت شبیه سازی است ، درک کرده اند. این مواد در محافظت از سیستم های باتری در سکوهای خودروهای برقی – که برای پیشرفت ها و نوآوری ها در صنعت خودرو بسیار مهم است “، گفت: جان کاترال ، معاون رئیس جمهور ، برنامه خودرو برای AISI. “با افزایش حرکت به سمت الکتریکی ، تولیدکنندگان قطعات فولادی سخت شده برای استفاده در قطعات ایمنی در نظر خواهند گرفت.”

این جایزه که در سال 1997 برای افتخار دستاوردهای سیدنی H. ملبورن از شرکت Dofasco تأسیس شد ، جایزه ای را برای کارکنان صنعت فولاد و خودرو که در سطح عالی ملبورن با سازمان خود تلاش می کنند ، تقدیر می کند. این جایزه از نویسنده یا نویسندگانی تقدیر می شود که مقاله آنها روش هایی را برای استفاده بیشتر از ورق فولاد در کاربردهای خودرو نشان می دهد. مقاله باید به خوبی سازماندهی شده باشد ، مختصر باشد ، دارای شایستگی فنی عالی باشد و به مزایای بلند مدت برای متخصصان صنعت فولاد ورق در سراسر جهان کمک کند. این جایزه همچنان در سال 2022 ارائه می شود.

این جایزه توسط SAE International ، انجمن جهانی مستقر در ایالات متحده ، متشکل از نزدیک به 200 هزار مهندس ، کارشناس فنی و داوطلب در صنایع هوافضا ، خودرو و خودروهای تجاری اهدا شد و در همکاری با AISI حمایت می شود.

source