برای چه می توان از پروفیل گالوانیزه استفاده کرد؟

  1. دیوارها
  2. پشت بام ها
  3. قاب ها
  4. پشتیبانی از قاب چوبی
  5. سازه های فلزی

پروفیل فولادی محصولات همه کاره ای هستند که در اندازه های مختلف موجود هستند. پروفیل گالوانیزه یک جایگزین بادوام عالی ایجاد می‌کنند که می‌تواند ساختار سفت و سختی ایجاد کند که بتواند در مقابل سایر عناصر مقاومت کند. فرآیند گالوانیزه اضافی تضمین می کند که مواد به طور کامل از خوردگی محافظت می شود. در اینجا موارد استفاده از این نوارهای کانال آورده شده است.

دیوارها و پروفیل گالوانیزه

ساختمانی در حال ساخت | پروفیل گالوانیزه

پروفیل گالوانیزه اغلب برای ساخت دیوار استفاده می شود. می‌توانید کانال‌هایی را پیدا کنید که برای مواردی مانند انبارها، کارگاه‌ها، گاراژها و سایر سازه‌های فلزی استفاده می‌شوند. پروفیل به عنوان ناودانی مشابه قاب های چوبی معمولی استفاده می شوند. اینها معمولاً به صورت عمودی از پایین دیوار به سمت بالا اجرا می شوند. نوار کانال قادر است به تحمل بار عمودی ساختمان کمک کند.

ناودانی های چوبی بادوام هستند اما به اندازه پروفیل گالوانیزه بادوام نیستند. تکیه‌گاهی که می‌توانید دریافت کنید در مقایسه با ناودانی‌های چوبی استحکام و استحکام بیشتری دارد. میلگرد و پروفیل گالوانیزه همچنین می توانند در انبارهای قطبی برای کمک به شکل گیری دیوارها استفاده شوند. نوار کانال به صورت افقی از یک قطب به قطب دیگر اجرا می شود. این امر از دیوارهای خشک و دیوارهای داخلی شما پشتیبانی می کند.

به جای استفاده از نوارهای چوبی و محصولات مشابه، پروفیل می‌توانند فاصله بین قطب‌ها را بدون اینکه مانع دیوار شوند، افزایش دهند. طول های بلند می توانند به راحتی تخته های چوب را تاب دهند که محصول نهایی را ناهموار می کند. در عوض، از نوار کانال برای افزایش صلبیت و تحمل بار استفاده کنید.

پشت بام ها

پروفیل گالوانیزه را می‌توان در سقف‌های سبک استفاده کرد. نوار کانال از لبه بام تا سواری اجرا می شود. نوار کانال پشتیبانی لازم را برای یک عرشه سقف فراهم می کند. این جایگزین بهتری برای تیرهای چوبی است. اندازه به طور قابل توجهی کوچکتر و سبک تر است در حالی که هنوز می تواند وزن عرشه سقف را تحمل کند.

پروفیل گالوانیزه در مقایسه با چوب، ماندگاری طولانی، مستحکم و مقاوم در برابر پوسیدگی دارند. برای سقف‌های سنگین، ترکیب نوار کانال با تیرآهن I پشتیبانی بیشتری می‌کند. نوار کانال اضافی همچنین شکاف‌ها را بین سایر تیرها پر می‌کند، و اجازه می‌دهد تا فاصله بیشتری بین آنها و همچنین یک نقطه اتصال برای یک عرشه فولادی وجود داشته باشد.

قاب ها

قاب های فولادی در انبار | پروفیل گالوانیزه

پروفیل کانال می توانند برای ایجاد قاب های ایمن برای پنجره ها و درها استفاده شوند. پروفیل گالوانیزه با ساختمان های اسکلت فلزی و چوبی سازگار هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اتصالات میتر را در هر انتها برش دهید و نوار کانال روی دیوار در دهانه مربوطه بلغزد. نوار کانال تضمین می کند که در مواقعی که نیاز به نصب در یا پنجره دارید، سطح صافی برای کار با آن دارید. این بسیار امن تر از قاب چوبی معمولی شماست و به طور کلی جایگزین بهتری است.

پروفیل گالوانیزه شانس بیشتری برای دوام بیشتر دارند زیرا سطح بادوام تر است. می تواند نیروی زیادی را به خود اختصاص دهد، که می تواند به ایمن کردن مناسب پنجره ها و درها کمک کند. این امنیت برای درب ضد حریق تجاری و درب زیرزمین ضروری است. شما هنوز هم می توانید از این امنیت به صورت مسکونی برای ساختن خانه ای امن و مطمئن لذت ببرید.

پشتیبانی از قاب چوبی

ساختمان های چوبی به استحکام بیشتری نیاز دارند. اگر قصد دارید خانه ای بسازید که از تیرهای چوبی استفاده کند، پروفیل می توانند استحکام  را افزایش دهند.

اگر قصد بازسازی دارید، می توان یک پروفیل کوچکتر در پایین تیر با پشتیبانی از تیرها قرار داد تا استحکام تیر موجود را بیشتر افزایش دهد. یکی دیگر از کاربردهای نوار کانال، قرار دادن آن در بالای تیر برای استفاده به عنوان کلاهک است. این استحکام بیشتری را در طول فرآیند ساخت و ساز فراهم می کند.

سازه های فلزی و پروفیل گالوانیزه

یک درب با پروفیل گالوانیزه

پروفیل برای سازه های فلزی و ساختمان هایی مانند تریلرها، RV ها، انبارها و تریلرهای مسافرتی استفاده می شوند. پروفیل سنگین می توانند ریل های قاب اصلی و زبانه هایی ایجاد کنند که می توانند به وسیله نقلیه یدک کش متصل شوند. از پروفیل گالوانیزه می توان برای ایجاد نرده یا به عنوان گل میخ برای ایجاد دیوارها و سقف تریلر جعبه ای استفاده کرد.

ساختمان‌های فلزی دیگر مانند انبارها نیز می‌توانند از استحکام این کانال‌ها لذت ببرند. این کانال میله ها را می توان به عنوان جایگزینی برای، گل میخ ها، مهاربندها، تیرچه ها و سایر اجزای ساختاری بدون نیاز به i-beam اضافی استفاده کرد. این میله ها به آرامی جوش داده می شوند، پیچ و مهره می شوند یا پرچ می شوند تا مطمئن شوند که در جای خود باقی می مانند. این استحکام زیادی را برای سازه های فلزی مذکور فراهم می کند.

خلاصه

پروفیل گالوانیزه کاربردهای زیادی دارند. آنها جایگزین های عالی برای قاب ها و تیرهای چوبی هستند. برخلاف چوب، سطح گالوانیزه مقاومت در برابر خوردگی، استحکام، دوام و استحکام را تضمین می کند. این یک سرمایه گذاری خوب برای هر پروژه ای است که به یک محصول همه کاره بدون دردسر و قوی، سبک و کم تعمیر و نگهداری نیاز دارد.