مدیریت پروژه های ساختمانی به خصوص با استفاده از بسیاری قطعات متحرک کار ساده ای نیست.

معماران، برق، بازرسان، مدیران پروژه و افراد بسیاری با لیست تخصص ها و مهارت ها زیادی در دست دارد ، اما هر مدیر پروژه می داند که هر یک از این ها برای موفقیت یک پروژه ضروری است.

یکی از این نقش های اساسی جایگزین میله تقویت کننده میلگرد است. این نام ممکن است بیانگر این باشد که میله پلاستیک ابزاری است، اما در واقع شخصی است که نصب کابلهای فولادی تقویت کننده بتن و کشش پست را بر عهده دارد.

در حالی که تیم پیمانکار در تهیه برش میلگرد و ابزار خم آن برای اصلاح محل کار تخصص دارند، لازم می دانیم توضیح دهیم که یک میله جایگزین چه کاری انجام می دهد و چرا این نقش ضروری است..

چگونه می توان یک میله جاذب شد

تبدیل شدن به یک میله آرماتور تقویت کننده میلگرد کار سختی نیست و بسیاری از آنها شروع خود را درست بعد از دبیرستان آغاز می کنند. بیشتر آموزشها برای کار می تواند در یکی از دو مرحله زیر انجام شود:

در کار

کسانی که رفتن به این مسیر را انتخاب می کنند می توانند مستقیماً به محل پروژه پرتاب شوند و کارهای بی مهارت زیادی انجام دهند. این کار ممکن است شامل حمل میلگرد زیادی به مکان مورد نیاز ، کار با بیل و چکش برای آماده سازی سایت برای سایر کارگران بتن آرمه فولاد باشد.

در حین آموزش شغلی ، خواهید آموخت که چگونه درست در کنار متخصصان این زمینه کار کنید و پایه ها را آماده کنید. هدف این است که با گذشت زمان ، به آرامی مهارت های لازم برای انجام صحیح قرار دادن میله را یاد خواهید گرفت.

برنامه های رسمی کارآموزی

برای کسانی که هنوز تمایل به تحصیل رسمی قبل از ورود به نیروی کار دارند ، برنامه های کارآموزی بهترین راه است. طبق اداره آمار کار کشور، بسیاری از طریق اتحادیه ها یا انجمن های پیمانکاری حمایت مالی می کنند و باید حداقل 144 ساعت آموزش فنی مربوطه را انجام دهند. علاوه بر این ، برای تکمیل دوره کارآموزی ، 2000 ساعت آموزش در محل کار الزامی است.

الزامات

در حالی که دیپلم دبیرستان ، آموزش یا تحصیلات تکمیلی فقط بخشی از تبدیل شدن به یک میله تقویت کننده میلگرد است، نیمه دیگر معادله آمادگی جسمانی است.

استقامت و مهارت بالا برای کارایی موثر و ایمن با فولاد و میلگرد ضروری است. شما باید بتوانید روزهای طولانی را تحمل کنید و بارهای سنگین میلگرد را روی یک محل ساخت و ساز حمل کنید. همچنین این شغل مستلزم ایستادن و خم شدن در طول روز است.

علاوه بر این ، در هر روز فرصت داده شده، یک میله دهنده می توان موارد زیر را انجام دهد:

  • نقشه ها ، طرح ها و سایر دستورالعمل ها را بخواند
  • اپراتور سیگنال جرثقیل باشد
  • از قیچی ، ماشین خم کن میله ، مشعل ، ابزار دستی یا تجهیزات جوش استفاده کند
  • آهن ساختاری و تقویت کننده را تراز کند
  • آهن و فولاد را با پیچ و مهره ، سیم یا جوش متصل کند
  • عرشه فلزی نصب کند
  • چشم انداز شغلی

پیش بینی می شود طی هشت سال آینده اشتغال جوشکاران میله و سایر کارگران آهن سازی 11٪ جهش داشته باشد. کارگران فولاد برای یک اقتصاد در حال رشد ضروری هستند و انتظار می رود ساخت و سازهای بیشتر به این سطح از تخصص نیاز داشته باشد.

نیاز مداوم به توانبخشی یا احداث جاده جدید نیز در سراسر ایالات متحده در حال افزایش است ، و به کارگران بیشتری از جمله دستگاه های نصب کننده میله های تقویت کننده میلگرد نیاز دارد.

تیم خود را تجهیز کنید

در حالی که جاگذاری میله های تقویت کننده میلگرد ضروری است ، ممکن است اشتباهاتی رخ دهد ، یا یک پروژه می تواند چرخشی را طی کند که نیاز به تعمیرات سریع یا تعمیرات میلگرد دارد. وقتی این اتفاق افتاد، اطمینان حاصل کنید که دستگاه های خم کن میلگرد و برش های آماده است. ما با افتخار فروش آهن آلات در سراسر ایران و تأمین بهترین قیمت میلگرد را انجام می دهیم امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما و محصولات ما کارشناسان بورس آهن تماس بگیرید!

اشتراک گذاری