از سال گذشته می توانید آرموتور بندی میلگرد سفارشی را در وب سایت ما با استفاده از تنظیم کننده آرموتور بندی میلگرد سه بعدی سفارش دهید. این روش سفارش به خوبی جواب می دهد. به همین دلیل است که ما با تجسم سه بعدی سفارش را گسترش می دهیم. اکنون می توانید آرموتور بندی سفارشی را با نمایشگر سه بعدی سفارش دهید.

خطای کمتر در فرایند سفارش و تولید

مزیت اصلی سفارش محصولات سفارشی با تنظیم کننده سه بعدی ما این است که می توانید به وضوح ببینید چه چیزی را ایجاد می کنید. این بدان معناست که هنگام سفارش ، احتمال اشتباه کمتر است. داده های وارد شده در تنظیم کننده سه بعدی مستقیماً به دستگاه های تولید کننده می رسد. این امر همچنین مانع از خطا در انتقال داده ها در طول فرآیند تولید می شود.

صرفه جویی در زمان به دلیل اشتباهات کمتر

ما متوجه شده ایم که از آنجا که آرموتور بندی تقویت کننده با تنظیم کننده سه بعدی سفارش داده می شوند ، کمتر پیش می آید که مشتری موارد ناممکن را پر کند. پیش از این ، این بدان معنا بود که بین ما با تامین کننده و مشتری تماس بگیرید تا محصول مناسب را با هم بدست آوریم. و این البته منجر به تاخیر در سفارش ، تولید و مراحل ساخت شد. علاوه بر این ، محصولات سفارشی قابل تعویض یا بازگشت نیستند. اتلاف وقت ، پول ، تلاش و مواد برای همه. به همین دلیل ما برای جلوگیری از اشتباهات متعهد هستیم.

مزایای سفارش با تنظیم کننده سه بعدی:
– می توانید بلافاصله ببینید که آیا محصول درست است یا خیر
– داده ها را می توان بدون انتقال داده به صورت دستی به دستگاه تولید ارسال کرد
– تماسهای کمتری به عقب و جلو

بلافاصله مشخصات وارد شده آرموتور بندی را مشاهده خواهید کرد

اگر یک آرموتور بندی سفارشی سفارش می دهید ، مشخصات زیادی برای پر کردن وجود دارد. علاوه بر طول و فاصله پیوند ، باید شکل و ابعاد را انتخاب کنید ، قطر میله های (کمکی) را تعیین کرده و طول آن را مشخص کنید. نوار در هر دو طرف به پایان می رسد. در ماژول سفارش با نمایشگر سه بعدی ، پس از وارد کردن هر مشخصات می توانید تغییرات موجود در آرموتور بندی را مشاهده کنید. بنابراین می توانید بلافاصله ببینید و بررسی کنید که آیا آرموتور بندی آنطور که شما در نظر داشتید است یا خیر.

پیوندهای قفس پیکربندی 3D

Figure 1. The ordering module with 3D viewer

توابع مناسب در نمای کلی سفارش

هنگامی که یک آرموتور بندی لینکی ایجاد کردید و آن را به سبد خرید اضافه کردید ، عملکردهای مفیدی در نمای کلی سفارش وجود دارد.



نمای کلی سفارش قفس U-link

Figure 2. The order overview contains convenient functions

محصول را کپی کنید

می توانید آرموتور بندی را کپی کنید ، که سپس به لیست سفارشات اضافه می شود. اگر روی “تغییر مشخصات” کلیک کنید ، می توانید آرموتور بندی را تنظیم کنید. مفید است اگر شما نیز نیاز به یک آرموتور بندی در طول متفاوت دارید. به این ترتیب شما فقط باید یک تغییر را به جای ایجاد آرموتور بندی جدید ایجاد کنید.

نقاشی آرموتور بندی خود را مشاهده کنید

با کلیک روی “مشاهده مشخصات” ، یک تصویر واضح از آرموتور بندی که توسط شما مونتاژ شده است دریافت خواهید کرد.



نقاشی با مشخصات قفس پیوند

 
Figure 3. You can view the link cage in a drawing

پیوندهای سفارش شما از طریق ایمیل

هنگامی که سفارش شما به پایان رسید ، هنوز می توانید از همه این عملکردهای مفید استفاده کنید. در ایمیلی که دریافت می کنید ، با همه محصولات سفارش داده شده توسط شما ، پیوندهایی به نمایشگر سه بعدی و نقشه هایی با مشخصات محصول سفارشی سفارش داده شده وجود دارد.

پیوندها در نمای کلی سفارش

Figure 4. After the order you will receive useful links in the mail

خودتان امتحان کنید

در اینجا مزایای تنظیم کننده جدید 3D را برای خود تجربه کنید. ما فرایند سفارش را تا حد امکان ساده و واضح کرده ایم. آیا هنوز قادر به حل مسئله نیستید یا نیاز به مشاوره دارید؟ سپس با ما تماس بگیرید. و در عین حال ما به سهولت بیشتر سفارش دادن ادامه می دهیم!

مستقیم با ما تماس بگیرید