لوله داربستی با نام های زیادی از جمله داربست فولادی، داربست لوله و کوپلر و لوله داربستی و اتصالات شناخته می شود. تمام این اصطلاحات به نوعی از سیستم داربست فلزی بصورت سازه اشاره دارد که از لوله هایی با اندازه های مختلف استفاده می کند که با گیره یا کوپلر به یکدیگر متصل می شوند.

این یک شکل متعارف داربست است فناوری به روزی می باشد.

سیستم لوله داربستی

معرفی

لوله داربستی یک سیستم با زمان و کار فشرده برای راه اندازی است، اما تطبیق پذیری نامحدودی را ارائه می دهد. این امکان را برای اتصال لوله های افقی به لوله های عمودی در هر فاصله ای را فراهم می کند، تا زمانی که به دلیل قوانین و مقررات مهندسی محدودیتی وجود نداشته باشد.

قیمت لوله داربستی اصفهان

بست ها با زاویه قائم لوله های افقی را به لوله های عمودی متصل می کنند. برای اتصال لوله های مورب از بست و گیره های چرخشی استفاده می شود.

اگرچه لوله داربستی به اندازه گذشته محبوب نیست، اما در پالایشگاه ها، محیط کارخانه، پتروشیمی ها و نیروگاه ها به طور گسترده استفاده می شود.

این یک سیستم بسیار انعطاف پذیر است که می تواند تقریباً با هر نوع ساختار پیچیده سازگار شود. زمان و انرژی زیادی برای نصب مصرف می کند، اما دقیقاً همان پلتفرمی را ارائه می دهد که یک پروژه نیاز دارد.

لوله داربستی فولادی یک انتخاب عالی برای پروژه هایی است که در آن بارهای سنگین وفشار بالا را  باید تحمل کند. به دلیل ساختار این نوع داربست، قادر به تحمل وزنهای بسیار سنگین است.

می توان از آن برای پروژه های داخلی و خارجی استفاده کرد. لوله های فولادی وزن کمی دارند که باعث می شود مونتاژ و جداسازی آنها آسان باشد.

لوله داربستی شبیه به داربست آجرپزی است که به داربست Putlog نیز معروف است. چند تفاوت وجود دارد که لوله داربستی را انتخاب بهتری می کند.

به عنوان مثال، لوله داربستی از لوله فولادی استفاده می‌کند که برخلاف کنده‌های چوبی سیستم پوتلوگ است. این بدان معنی است که داربست فولادی در مقایسه با داربست آجرپزی در برابر آتش مقاوم تر است.

اجزاء

اجزای داربست با لوله داربستی بسیار ساده است زیرا فقط از چهار جزء اصلی برای راه اندازی استفاده می کنند.

لوله با قطر 48 میلیمتر

لوله های فولادی در طول ها و ضخامت های مختلف برای ارائه حداکثر سازگاری در دسترس هستند.

کوپلر استاندارد

اینها همچنین به نام کوپلرهای زاویه قائم شناخته می شوند و برای اتصال لوله های افقی به لوله های عمودی استفاده می شوند.

کوپلر قابل تنظیم

اینها به عنوان کوپلرهای چرخشی نیز شناخته می شوند و برای اتصال لوله های مورب به داربست استفاده می شوند.

قیمت لوله داربستی اصفهان

پایه یا پلیت

این به عنوان پایه ای عمل می کند که یک سیستم لوله داربستی بر روی آن نصب می شود.

لوله داربستی
منبع: www.buildersengineer.info

خرید لوله داربستی

لوله داربستی فولادی در وزن های مختلف موجود است و برای  اکثر فروشگاه‌ها، چه فیزیکی و چه آنلاین، از مشتریان خود می‌خواهند که یک ضخامت و تعداد لوله درخواستی را اعلام نمایند برای دریافت قیمت لوله داربستی با کارشناسان بورس آهن تماس بگیرید