اگر می خواهید خانه فعلی خود را گسترش دهید ، و کار، نیمه کاره است. بنابراین ، از وجود فنداسیون مناسب اطمینان حاصل کنید.

در وهله اول توصیه می شود که قدرت ضمیمه مورد نظر به یک خانه توسط سازنده محاسبه شود. با این محاسبه و رسم ، که شامل تقویت است ، می توانید شروع کنید.

قالب بندی برای فنداسیون

پس از حفاری لازم و شستشوی احتمالی شمع ، که نتیجه گزارش ساخت است ، می توان با قالب شروع کرد. قالب EPS اغلب برای ضمیمه خانه انتخاب می شود. حمل و نقل این نوع قالب آسان است و نصب آن ساده و سریع است.

بنیاد برای تمدید

تقویت کننده یا میلگرد

عرض و ارتفاع آرموتور های میلگرد بستگی به تیر پایه مورد نیاز دارد. متداول ترین بخش های تیر پایه برای ضمیمه خانه عبارتند از:

  • ضمیمه کوچک به یک خانه: تیر بتنی 300 400 400 میلی متر با 3 x قطر 10 میلی متر از پایین و بالا.
  • پیوست متوسط ​​به خانه: تیر کنسرت 350 400 400 میلی متر با قطر 3 12 12 میلی متر پایین و تقویت نوک.
  • ضمیمه بزرگ به یک خانه: تیر بتونی 350 500 500 میلی متر با تقویت 3 diameter 12 میلی متر از پایین و بالا.

آرماتور تیرهای فونداسیون ، آرموتور میلگرد ، معمولاً در قفس های استاندارد با ابعاد 3 ، 4 یا 6 متر موجود است. امروزه ، سفارشی سازی نیز می تواند به سادگی و به خوبی از طریق آخرین فناوری انجام شود.

اتصال آرموتور های میلگرد با بستن میله ها امکان پذیر است و به راحتی می توانید گوشه ها را با استفاده از انتهای مختلف آرموتور به هم بچرخانید.

برای اطمینان از باقی ماندن میله آرماتور در حین ریختن بتن ، میله های جداگانه یا عناصر پیش ساخته با سیم اتصال به یکدیگر متصل می شوند.

برای تقویت دال از مش تقویت کننده فونداسیون استفاده می شود. آرماتور درخواست شده برای کف اغلب mm6 میلی متر یا mm8 میلی متر با فاصله سیم 100×100 یا 150×150 است.

بسته به ضخامت کف ، 1 لایه یا 2 لایه مش تقویت کننده اعمال می شود. طبقه ها با محدوده کف تا تقریبا. 120 میلی متر اغلب با 1 لایه مش تقویت کننده هستند. کفهای ضخیم از حدود 150 میلی متر معمولاً با 2 لایه مش تقویت کننده ارائه می شود.

از تیرهای مشبک با 2 لایه مش تقویت کننده استفاده می شود تا مش تقویت کننده به ارتفاع مناسب برسد.

مش فولادی سازه ای برای فونداسیون

فاصله دهنده ها

از اسپیسر ها برای جلوگیری از پوسیدگی بتن استفاده می شود. این فاصله دهنده ها اطمینان می دهند که فولاد تقویت کننده به درستی توسط بتن محصور شده است.

اغلب 35 میلی متر برای این کار ، برای آرموتور ها و همچنین برای تقویت اسلب انتخاب می شود.

در کناره های آرموتور میلگرد از جدا کننده های پلاستیکی حلقه ای یا جدا کننده های پایه تخت استفاده می شود. راهنمای عدد صحیح 6 فاصله در آرموتور میلگرد 1000 میلیمتری است.

در زیر آرموتور های میلگرد ، جداکننده های بتنی قرار داده شده است. دستورالعمل تعداد مناسب فاصله دهنده های بتنی 3 فاصله در قفس 1000 میلی متری است.

می توان از میله های فاصله دهنده بتنی یا جدا کننده های بتنی برای پوشش مناسب آرماتور دال استفاده کرد. دستورالعمل این امر 2/5 فاصله بین 1 متر است2 یا 3 فاصله در 1 متر2به

بتن

هنگامی که تمام آرماتورها اعمال و بررسی شده اند ، زمان ریختن بتن است. بسته به مقدار مورد نیاز ، می توانید این را خودتان تهیه کنید ، آن را در یک ایستگاه بتنی بردارید یا توسط یک کارخانه بتن تحویل دهید.

جهت دریافت قیمت میلگرد با کارشناسان بورس آهن تماس خاصل نمایید